Nu alegeti la intamplare!
Noi va oferim servicii complete pentru masina dvs.

PROCEDURA IN CAZ DE DAUNA AUTO

Stimati clienti,
In cele ce urmeaza, va prezentam etapele care trebuiesc parcurse in cazul unei daune auto:

I. Daca autovehiculul a fost gasit avariat in parcare:
NU este necesara vizita la biroul pentru accidente usoare al Politiei Rutiere. Puteti merge direct
la un punct de constatare al societatii de asigurari, si cu actele primite, impreuna cu
documentele mentionate mai jos, va puteti prezenta la service-ul nostru pentru reparatie.

II. Daca autovehiculul a fost gasit zgâriat sau vi s-a furat geamul oglinzilor (vandalism):
Este necesar sa va deplasati cu autovehiculul in cauza la organele de politie din zona in care s-a produs accidentul de circulatie, pentru a declara evenimentul dupa care, la un punct de constatare al societatii de asigurari, unde veti prezenta actele emise de sectia de Politie (dovada).

III. Daca autovehiculul a fost gasit in parcare cu geam/geamuri sparte sau vi s-a furat ceva din autoturism:
Veti anunta organele de Politie, acestia trebuind sa se deplaseze la locul incidentului pentru constatari, pasul urmator este ca dvs. sa va prezentati la un punct de constatare al societatii de asigurari, unde veti prezenta actele emise de Politie.

IV. Daca autovehiculul a fost implicat intr-un eveniment rutier:
Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri, service-ul nostru a devenit si centru de dauna EUROINS.Daca autovehiculul dumneasvoastra a fost lovit de un alt autovehicul care este asigurat la EUROINS, tot ce trebuie sa faceti este sa va prezentati la sediul nostru si noi va vom sprijini cu toate procedurile necesare instrumentarii dosarului de dauna.
De asemenea, in caz de orice dauna auto, indiferent de societatea de asigurare, va putem ajuta cu constatarea amiabila de accident si va vom ghida catre toti pasii necesari reparatiei autovehiculului dumneavoastra, indiferent ca sunteti pagubit sau vinovat.
In cazul in care conducatorii auto nu au convenit asupra vinovatiei in producerea accidentului, cei in cauza se vor prezenta initial la Biroul Accidente Usoare din cadrul Politiei Rutiere care va elibera procesul verbal de constatare cu mentionarea vinovatiei si a avariilor autovehiculelor.
Pentru constatarea unei daune si deschiderea dosarului de reparatie la punctul de constatare al societatii de asigurari, este important sa aveti la dumneavoastra urmatoarele documente:

  • constatarea amiabila de accident;
  • proces verbal sau autorizatie de reparatie primite de la sectia de Politie, in original (daca este cazul);
  • copie dupa polita de asigurare tip CASCO;
  • copie dupa polita de asigurare RCA vinovat accident;
  • imputernicire de la proprietarul autoturismului (firma de leasing, persoana juridica) pe
  • numele dumneavoastra;
  • copie si original CI;
  • copie si original certificat de inmatriculare auto (talon auto);
  • copie si original permis conducere sofer.

Documentele de care aveti nevoie pentru deschiderea comenzii de reparatie la service:

  • nota de constatare (emisa de societatea de asigurari in care sunt trecute avariile si
  • solutiile de reparatie);
  • autorizatia de reparatie emisa de inspectorul constatator sau organele de politie;
  • copie si original certificat de inmatriculare auto( talon);
  • copie si original CI proprietar/delegat;
  • cerere de despagubire in original, semnata si stampilata de proprietarul autovehiculului (formular emis de catre societatea de asigurari, il veti gasi si in service-ul nostru);
  • alte documente mentionate de catre inspectorul de daune in nota de constatare (exemplu: polita CASCO, imputernicire, etc).

Etapele efectuarii reparatiei de catre Service:
Listarea necesarului de piese dupa demontare si confruntarea acestuia cu nota de constatare primita de la societatea de asigurari.

  • 1. Trimitere cerere de reconstatare dauna (daca este cazul) catre societatea de asigurari (transmitere catre societatea de asigurari a fotografiilor cu piesele avariate constatate dupa demontare).
  • 2. Analizarea cererii de reconstatare de catre societatea de asigurari. Durata analiza si raspuns: aproximativ 3 zile.
  • 3. Efectuarea reparatiilor.
  • 4. Intocmirea devizului final de reparatii si transmiterea acestuia catre societatea de asigurari.
  • 5. Analizarea devizului de reparatie de catre societatea de asigurari si emiterea acceptului de plata (fara de care nu se elibereaza autoturismul din service). Durata analiza si raspuns: aproximativ 2 zile.
  • 6. Pregatirea autovehiculului pentru predare catre proprietar.

NOU!! In cazul daunelor auto, cu dosar RCA, putem oferi si auto la schimb pe perioada reparatiei!!

Actualizeaza preferintele cookie